tisdag 16 augusti 2011

Idag: FEELGOOD!

Idag har jag bestämt mig för en måbradag. Har varit ute på morgonmilen med hundarna, sitter och eftersvettas lite. Tänkte att jag ska duscha snart och sen slå på en film... nämligen "Mama Mia". Det är en riktig måbra-film. Det blir perfa att klämma den på förmiddagen och sen käka lite lunch innan jag drar till kupolen och kollar på en klänning till helgen.

Har blivit blixtinkallad som räddare av bordsplacering på ett bröllop i helgen :) Jag var bjuden från början men har tackat nej. Det är svårt att få hundvakt och sen kände jag att jag inte riktigt hade råd. Så det var jag som skulle vara hundvakten :) Men nu var det så att en av brudgummens kompisar blivit lämnad av sin flickvän... stackarn! Så då frågade dom om jag kunde komma och fylla ut vid bordet :) Och det får man ju hjälpa till med. Det värsta är ju att jag måste fixa nånting att sätta på mig. Så det får bli en sväng på stan senare och se om det kan tänkas finnas nånting att klämma in rumpan i.

Jaaaa... det är väl mer än rumpan som ska in i klädesplagget så klart! Men ni fattar säkert! Men jag tänker om jag äter lunch innan jag går så frestas jag inte att käka på stan. Så det får lov att bli efter lunch. Men innan dess är det FEELGOOD-film och mys med hundarna! 

1 kommentar:

  1. Det är en mysig film! Men du hade väl en fin klänning? Klart att du måste fylla ut vid bordet!! Kanske trösta lite ;-)
    Efter lunch blir bra, ja alltså stan, inte trösten
    Kram

    SvaraRadera