söndag 21 augusti 2011

Bröllop!

Igår var jag på Sara och Jakobs bröllop :) Dom var bara såååå fina och hade ett underbart fint bröllop. Tyvärr var det spöregn mest hela dagen så vigseln vid gruvan gick inte att genomföra... men det vart minst lika fint i Elimkyrkan! Allt var så fint ordnat och jag bölade som en liten unge när det sjöngs och hölls tal :)

Maten var super, stämningen super och allt var super!

Tack för en jättefin kväll och för att jag fick dela den med er!

En annan sak ang bröllop.. ni minns kanske att jag fick tacka nej till ett bröllop som jag gärna ville gå på för att nya jobbet hade nån form av kickoff samma helg...? Nu har kickoffen blivit flyttad!! Va? SÅ HIMLA TYPISKT! Nu ska den inte vara samma helg... BAH! Du kunde jag ju gått! Men men... det är ju som det är. Men va fan, att det ska bli så. Och vilken framförhållning... två veckor innan säger man att det inte blir av. Typiskt!

1 kommentar: