måndag 15 augusti 2011

En sån dag...

En sån dag som man alltid kommer att minnas :) Är det inte så dom säger i Pistvakt? :D

Jag pratade med min goaste Cathrine idag och berättade om mitt förra inlägg... ang det här med barn och oron kring det. Hon sa att hon förstod vad jag menade och att hon hoppades att jag snart kunde hitta någon... För det är ju inte lätt, det här med barn... på egen hand. Det är inte alltid lätt även om man är två :)

Så pratade vi om livet i allmänhet och hur man gör olika val... Hon sa åt mig att våga chansa lite, att det troligtvis inte kommer nån som är som jag :) Som vill planera och göra klara riktlinjer för framtiden... som är lika ordentlig som jag. Hon sa det, att dyker det upp nån som är lite crazy, nån som kanske normalt sett inte skulle vara en person jag valde, så tycke hon att jag skulle chansa. "Vad har du att förlora Kattis?"

Jaaa... det kanske är så! Jag kanske bara får släppa all prestige och bara åka med. Sluta tänka så mycket och bara köra på. Det kanske löser sig i slutändan? Så vi bestämde, jag skulle våga chansa lite. Så jag tänkte, nu måste det dyka upp nån att chansa lite med! Tips mottages!!

3 kommentarer:

  1. A. Nonym - Du får skicka ett mail och så kan ni gå på blinddate :) KRAM Kattis, observera att det handlar inte om att man ska nöja sig bara ge folk en chans för man vet aldrig var guldkornen gömmer sig, ibland har man mer gemensamt med någon man tror sig ha lite gemensamt med medans de man väntar sig ska vara optimala visar sig vara helt fel. Tänk vad vi är olika men hur bra vi har haft det i en massa år nu :D

    SvaraRadera