tisdag 16 augusti 2011

BOOST!

Började ju dagen med lite feelgood-film, Mamma Mia. Såååååå härlig film... jag bölade som en liten unge! Och att hör Pierce Brosnan sjunga så där halvbra... men ändå GÖRA det... aaawwww...!

Med lite lunch i magen skulle jag då ut på stan och leta kläder till helgen. Jag gillar inte att kolla på kläder. Inte alls faktiskt. Tycker det är jobbigt att prova och det är TRÅKIGT överlag.

Men jag hittade en klänning som jag gillade... tog den storlek som jag trodde jag skulle ha... satt ganska bra faktiskt. Bestämde mig för den och skulle bara leta efter en kofta att ha till. Hittade ingen... men nåra sjalar och nån grej att ha över axlarna. Skulle prova igen ihop med sjalarna... tänkte att jag provar en mindre storlek, bara på kul. Den jag provat innan satt ok, men lite rymligt över brösten.

Den mindre passade bra! Väldigt bra! ME LIKE! Så jag fick mig en egoboost idag i provrummet. HUR ofta händer det? Promenaderna har kanske gett lite resultat... who knows!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar