söndag 14 augusti 2011

Mardrömmar och söndag

Huvva vilka otäcka drömmar jag hade inatt! Jag blev allvarligt sjuk och inlagd på sjukhus. Jag var medveten om alla som satt och vakade vid min säng. Men det otäckaste var att alla som satt där, kom och gick, sa hej då. Som om jag skulle dö. Och jag låg där in min kropp och kunde inte meddela mig.

När jag väl vaknade upp i drömmen så var familjen där, de närmsta. Och jag var så lyckligt att ni var där!

När jag vaknade på riktigt hade jag ett stort tryck över bröstet och kände mig jätteledsen. Usch! Nej det var inget roligt sätt att vakna! Och så var det söndag oxå...

3 kommentarer:

  1. Nä hua! Såna drömmar ska vi inte ha. Dröm om kärlek och roliga saker.
    Jag vet att man inte kan bestämma vad man ska drömma om, men man kan försöka att tänka roliga saker :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Näe, såna drömmar kan man vara utan. Men det var/är ju fullmåne inatt och då händer massa knasiga saker!
    Massa varma kramar och all kärlek i världen till dig goaste syster! <3

    SvaraRadera
  3. Mamma: Ja, jag försöker ju drömma om fina saker! Och ibland går det! ;)

    Lotta: Ahaaaaa... jaaa... sånt har ju inte jag koll på... men du brukar ju ofta se sambanden när jag drömmer eller känner mig lite skum i kolan.

    Tack för att ni finns!

    KRAMAR

    SvaraRadera