måndag 1 augusti 2011

Besviken

För en vecka sen kom ett mail från en tjej som jobbar på Etteplan där jag börjar i september. Det stod att festkommittén hade planer för helgen den 2-4:e sept. Att man skulle boka in den helgen. Och jag var ju redan bokad... skulle på bröllop då. Det är ett par goda vänner som gifter sig och jag såg fram emot att fira deras dag.

Sen kom ett till mail där chefen skrev att det det var trevligt att få presentera alla nyanställda just den där helgen som det stod om i första mailet. Jag insåg att jag var tvungen att boka av bröllopet... Det är nog viktigt att vara med på en sån där tillställning när det är så många nya som ska jobba ihop.

Men jag blev väldigt besviken för att jag inte kunde gå på bröllopet... Så klart kan det ju bli en trevlig helg med nya jobbet oxå, det är ju inte där skon klämmer... bara så synd att det var samma helg. Trist att behöva välja.

1 kommentar:

  1. Det är så typiskt, varför ska allt alltid ske samtidigt. Som sagt, det är nog viktigt med nya jobbet i alla fall. Kram

    SvaraRadera