lördag 13 augusti 2011

Heja Björn!

Jag var i Gävle en sväng idag. Min goa kompis Björn hoppade längdhopp där idag. Igår kval och idag final! Han är så duktig! Om jag inte helt var ute och cyklade så kom han 5:a. Jag hade inte fattat att det var SM. Jag trodde det var juniorvarianten... Björn är svensk juniormästare i längdhopp minsann!

Men så kom jag dit och det var en massa kändisar där! Eller alltså världsstjärnor! Skitkul ju! Såg Wissman vinna ett lopp... Hundarna slickade på Sunneborns strumpor... Det var skitkul!

Men allra roligast var att jag fick se Björn hoppa! Han är så bra! Jag saknar honom... Min lilla Björn :-)
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Time to upgrade my Xbox Live to gold status thanks to http://linkbitty.com/freexboxlive2014 :D

    SvaraRadera