fredag 5 augusti 2011

Jag bara måste få veta

Hihi! Jag fick inte sååå stora reaktioner på mitt förra inlägg... men nåra. Och just två intresserar mig:

 
Två stycken har kryssat i rutan "du är inte klok" :)

Hur tänkte ni då? Ni får gärna vara anonyma om ni vill! Men kan ni inte tala om exakt VAD det är som inte är så klokt? Intressant att höra tycker jag! Jag vet ju att jag är ganska puckad ibland... och jag driver ju gärna med mig själv här på bloggen. Men just i detta inlägg känner jag inte att det är så himla tokigt :) Eller?

Det kanske är jag som inte riktigt ser vad det är som är så galet, men upplys mig!

Sen tror jag inte att jag är så skelögd som smilysen är... hihihi! Men att le lite snett så där... det kan jag nog göra ibland!

6 kommentarer:

  1. Räcker upp en hand :D Jag kryssade i BÅDE kul och du är inte klok för det är du ju inte och det är för mig ngt ganska positivt ;) Inte som i PUCKAD utan som liiite tokig som sitter på kammaren och funderar på alla dessa livets knasigheter. KRAMIS.

    SvaraRadera
  2. Love you!

    Ja, kanske är det få som erkänner att dom tänker dessa tankar? Men visst måste det vara många som GÖR det? Eller?

    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Jag kryssade kul! För jag är lika tokig själv.jag är ju "lite" äldre bara, så jag har kommit på det där för länge sen;-)
    Det lite ovanliga för mig är att "offenliggöra" tankarna. Kram

    SvaraRadera
  4. Jahaaaaa.... är det så det är... det är DITT fel att jag är den jag är???

    Fast, jag ser det som din FÖRTJÄNST i så fall :) Du är den bästa förebild man kan ha. Älskar dig mams!

    SvaraRadera
  5. Visst är det mitt fel :-) Älskar dig också!

    SvaraRadera
  6. :) Jo, det är nog det faktum att du bloggar om knasigheterna som är lite "äljest" Du vet var du har mig många kramar!!!

    SvaraRadera