tisdag 24 augusti 2010

Zingo är en kill-magnet

Nu är det bekräftat... Zingo the Ridgeback är en killmagnet.

Förra veckan då jag passade henne fick jag en massa uppmuntrande blickar och lyfta ögonbryn. Men inte denna vecka när jag bara har Blessin. Orättvist tycker jag!

Så här är det... utanför mitt hus bygger dom om gatan... gräver och grejar. Det är tre yngre förmågor och två äldre. Dom har precis börjar för dagen då jag går ut med hundarna/hunden. Förra veckan stannade dom upp och lixom nickade mot mig när jag kom ut med hundarna... Dom tittade och höjde ögonbrynen.

Denna vecka? Not so much!

Så slutsatsen är:
Tjej med stor hund = tufft och lite spännande.
Tjej med liten hund = inte så intressant.

och då har inte jag nån liten fluffboll-golvmopp-tuss-fånig hund! Hon är ju ändå samma färg som en Dobermann... även om insidan är mjuk som en mums-mums...

Tycker faktiskt = Lite orättvist!

Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar