torsdag 5 augusti 2010

Nåra grejer avklarade

Hittade en del grejer som jag behövde... men fläktarna var slut på Clas Ohlson. Ska ringa till Rusta och kolla om dom har, men det gör jag imorgon bitti. Det hinns inte med idag. Om en liten stund ska jag ut och träffa en kille som vill se hur Blessin är. Eller han vill träffa en pinscher och jag har ju en :)

Håller på och tvättar, det är en del som ska tvättas... men det snurrar på. Har fixat till i förrådet oxå, bär ner lite prylar dit från lägenheten. Plockar lite och behåller det som jag använder, rensar och slänger det som jag inte använder och bär ner allt där emellan till förrådet. Det är lite böcker och lite annat smått och gott som åker ner i lådor och vidare ner i källaren.

Jag gillar ordning och nu ska det bli ordning i holken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar