tisdag 3 augusti 2010

jo men visst sörrö

Nu har jag gjort så där jag brukar göra ibland... öppnat ett inlägg i bloggen för att skriva. Och så glömmer jag bort vad det var jag skulle skriva. Så kan det vara.

Igår var jag hos Cathrine och familjen och hälsade på. SHIT vad barnen vuxit!!! Ok... sen kom jag på att vi inte setts på ganska precis ett år. Och då förstår man att dom vuxit. Julia hade tappat lite framtänder och Simon hade säker vuxit en dm. Jaaa... Julia med. Jisses vad tiden går for i den där åldern.

Sen fixade vi med att fota valparna oxå, vilka godingar! Ojojoj... så otroligt glada och sociala. Dom gillar jag! Verkligen! Jag gillar iofs dom flesta av våra valpar... men jag tyckte om deras väsen... dom har nåt speciellt och tilltalande. Svårt att säga exakt vad, men väldigt härliga!

Tog bussen hem med Blessin och gick av ett par hållplatser tidigare än vad jag behövde. Så tog vi en rätt lång kvällis. Hon var trött, lilla prinsessan. Det var ju fullrulle från morgon till kväll igår. Sen när vi kom hem till Lotta i Tyresö så somnade hon i soffan. Pluttan!

Idag har vi inte kommit längre än på promenad innan frukost och nu sitter jag med datorn och hon ligger och sover igen. Hon har gett mig sovmorgon nu två dagar... det gillar jag! Min skrutta.

Ska väl tvätta lite och sen ta ett bad... tänkte skrubba fossingarna och måla tånaglarna. Det är fint! :) Lite kuligare än utan iallafall. Utan nagellack alltså... inte utan tår!! Hihi! Eller jaaa... MED tår är nog kuligare än UTAN tår med. Så är det nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar