söndag 29 augusti 2010

Keep on walking

Ja, vad annat är att göra :) Att stanna är ju inget alternativ. Så det är bara att fortsätta gå.

Vart då? Ja det kan man fråga sig! Hihi..

Lite trött kanske jag är, men glad ändå. För jag satte på mig mina jeans, som jag inte haft under hela sommaren, för första gången i lördags. Nytvättade och ÄNDÅ lösa runt midjan. Det var najs. Det gillas.

Ska måla naglarna imorgon igen. Först klippa och sen måla. Så dom blir fina. Mycket snack och ingen ficklampa ikväll... ja, så kan det vara.

Förresten! På Lördag ska jag på Gröna Lund med syskonen... sååååååå kul! Fritt fall och en massa tok ska det bli! Nachos, sockervadd och blå tåget! I mina inte så tajta jeans. Herrejisses vilken dag vi ska ha. Som barn på nytt, haddirajan, heppåre och allt på en gång! Weeeeeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar