torsdag 5 augusti 2010

Egen säng

Ska sova... Egen säng. Det är nåt speciellt med sin egen säng. Nu ligger jag här och funderar... Vet inte om jag blir klokare, men funderar iallafall.

Jag behöver en flyttkartong och en kabelsamlare. Kartongen ska jag lägga lite prylar i och stoppa i förrådet. Inser att det är lite mycket saker här hemma. Det behöver bli lite mindre saker som bara står.

Sen kabelsamlaren ska jag ha under tv-hyllan. Jag fick för mig strax före tolv nu ikväll/natt att fixa upp den hylla som ska vara där, har haft en provisorisk hylla. Nu spretar alla sladdar åt olika håll och så kan vi ju inte ha det.

Sen ska jag fixa en låda som jag sett på apoteket... Det är en medicinlåda, sååå fin! Då kan jag lägga alla piller och plåster i lådan och få ordning i badrumsskåpet, bra va!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar