tisdag 10 augusti 2010

Nu har skolan börjat

Full fart. Eller lite så där lagom iallafall. Lite trögt för oss alla med motivationen tror jag. Det finns en del funderingar i klassen just nu. Vi pratar mycket om upplägget och så där... kanske kommer vi igång lite bättre nästa vecka, men just denna vecka är det många tvivel och funderingar.

Jag har kommit på en sak också! Jag funkar bra med målade naglar :) När jag har dem "au naturelle" har jag en tendens att bita på nagelbanden. Helt utan anledning, bara en dum ovana. Men om jag målar dem är jag väldigt försiktig om händerna. Så det har jag kommit på! Måla naglarna = Bra för Kattis. Så det blir så i fortsättningen.

Man MÅSTE ju inte ha knallrött eller svart... man kan ju ha bara pärlemor och ingen färg. Då får man effekten och sparar på fingrarna. Bra!

Imorgon har vi återkoppling med Tomas. Första gången vi träffar honom efter "lovet". Ska bli kul, men vi har inte så mycket att säga honom. Vi har inte kommit så långt i våra grafiska funderingar. Så vi får se, det blir kanske inte så jättemycket vettigt sagt. Skit i det, vi får ta det som det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar