onsdag 4 augusti 2010

Åker hem!

Idag åker jag och Blessin hem till Nypan! Ska bli sköööönt att komma hem. Det har varit mycket sova borta och vara borta under våren och sommaren. Kändes inte riktigt som att jag hann vara hemma mellan Gotland och Stockholm. Så det ska verkligen bli skönt att komma hem igen.

Har bestämt att tvätta upp lakan, handdukar och andra textiler nu när jag kommer hem. Dammsuga och torka överallt. Det är ju KANSKE inte så länge som jag bor kvar i lilla lägenheten... men det är skönt ändå att fixa ordning så det är fint.

Blessin var ju på väg in i löp när vi åkte därifrån så hon hårade rätt mycket. Så överkastet behöver tvättas och tumlas så det släpper allt hår. Men det är mycket bra att komma hem nu. Det behöver jag.

Sen får vi se hur länge jag blir kvar. Jag ska ju ha praktik igen i november. Den praktikplatsen bör ju vara lite strategiskt vald så jag kanske kan få jobb där. Och då lär jag ju välja så att jag kan bo där jag ska jobba sen. Men men, det där är ju en senare fråga. Idag ska jag åka HEM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar