söndag 15 augusti 2010

Förbannat!

Vad sjutton! Är man 15 igen eller vad är det frågan om!?

Jag har fått problem med finnar! Va fan... På ena kinden bara dessutom!!! Som en samling muppar som sitter där på ena äppelkinden och retas. Och jag kan ju inte låta bli att pilla och grejja heller... åååååå! Så nu är jag ju öm och röd som fan. (Ursäkta upprepade svordomar... men satans vad sur jag är!)

Jag har egentligen aldrig behövt vara så noga med att vaaaaarje kväll tvätta ansiktet och jag har aldrig behövt noja över finnar och pormaskar så där... men nu, 34 år gammal, då kommer dom fanskapen. Till vaddå för nytta??

Skit!

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig förstått nyttan med finnar! Kanske är det något som måste ut?
    Du får gå på apoteket och fråga hur man gör med ungdomsfinnar ;) Kanske finns nån snygg apotekare där? Man ska se det positiva med allt :/

    Kram

    SvaraRadera