torsdag 26 augusti 2010

Många flugor på smällen

Efter skolan idag, som för övrigt var jättebra, så hade jag tvättstugan. I med en tvätt och sen plocka lite... sen ner och hänga och lägga i en tvätt. Tog hunden med mig till Björn som skulle passa henne en liten stund medans jag handlade. Björn var så rar så jag fick låna hans bil, iväg till Willys och handla lite, hem och lämna och iväg och hämta hunden igen. Promenera hem och byta tvätt i maskinen och hänga den som var klar.

Strax ska jag bädda rent och torka golven, sen packa för helgen och sen får jag sova. Iväg i helgen till Stockholm och hundutställning igen. Ska bli trevligt! Det enda är att jag har ont i halsen och känner mig lite vissen. Men jag hopas att det är lugnt inför helgen... att det inte blir värre.

Börjar stressa upp mig lite för det jag har att göra framöver. Men fram till söndag får det bero. Jag orkar inte helt enkelt. Jag väljer att lägga det åt sidan och ha kul i helgen, inget dåligt samvete eller nåt sånt. Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar