torsdag 19 augusti 2010

Nu dammsugit och liten snabb avrapportering.

Men usch vad dammsugarn luktar tråkigt nu! Alltså den där luften som kommer ur dammsugarn. Jag står inte och luktar på den, om ni trodde det. Men den flåsar ju ur sig en massa luft... och den luktar inte gott! Dags att byta påse... hemskt.

Jag måste ju städa lite innan Jenny kommer i helgen! Vi ska på utställning i Norrköping och Eskilstuna. Ska bli skojigt! Det är alltid kul att få besök men lite extra om man har lite kul planer. Trist bara att det blir lite kasst väder. Men det är bara att klä på sig och se glad ut!

Så imorgon efter skolan åker jag direkt till Johan och lämnar tillbaka stora hunden och bilen, Jenny hämtar mig där och vi åker hem till Nypan igen. När vi kommer tillbaka så ska vi gå på klassfest/inflyttningsfest. Får se hur länge vi stannar, vi ska ju upp rätt tidigt... men en liten visit kan vi nog hinna med.

Avrapportering 2,5
Har fått nåra brev på dejtingsidan som är lite intressanta. Vart utbjuden på lördag av en rätt söt en... Men jag har ju Jenny här och är fullbokad... så det gick ju inte. Men en annan gång kanske! Han har två barn och verkar ganska rar. En annan bor en bit bort och skriver långa roliga och trevliga mail. Har ett himla sjå att svara (för man måste ju överträffa längden varje gång ju!)... men han skulle kunna vara lite bra. Bor så långt bort bara. Sen finns den en lite intressant en... bor nära, har hundar, verkar trevlig.

Men ingen det lixom Umpfar med. Ni fattar va? Umpf. Eller klickar kanske man ska säga. Umpf låter lite groteskt... Alltså, man måste ju träffa dem och se vad det är för prickar. Jag passar mig för att vara FÖR rar och så... man vill inte göra nån ledsen. Eller hörrni!!?? Är det fel att prata med fler samtidigt? Jag vet ju vad jag söker... men det tar ju tid att ta reda på om det finns nåt... så jag tänker att man kan sondera på bred front.

Rätt eller fel??

1 kommentar: