måndag 16 augusti 2010

Upplev mer för helvete!

Ligger på sängen och kollar tv... det blir reklam... "Upplev mer, upplev mer, upplev mer med Bredbandsbolaget!" sjungs ut i rummet. Nedan följer:

*pling plong* (det ringer på dörren)
Hundarna rusar till dörren, jag föser in dem i lägenheten.
Öppnar dörren.
"Hej, jag heter Stefan, jag kommer från Radiotjänst."
*tv-n skrålar* "Upplev mer, upplev mer, upplev mer med Bredbandsbolaget!"
"Hej." svarar jag.
"Har du tv?"
"Jag bor här tillfälligt..." tvekar om vad jag ska säga... FAN OXÅ! Varför öppnade jag??
"Men du har tv?"
*tv-n skrålar* "Upplev mer, upplev mer, upplev mer med Bredbandsbolaget!"
"Jag pluggar här i stan..." vad fan ska jag säga? Tänker febrilt...!
"Vi har en notering om att du står skriven här, stämmer det?"
"Jooo... jag bor ju här..." Bra där Kattis!!!! Erkänn att det är du som bor här... BRA JOBBAT!
*tv-n skrålar* "Ikväll på TV3!"
"Har du tv?"
"Jaaaaaaaa..... jag har en förbannade tv.!" fan.... Fan... FAAAN!
"Ok, jag fyller i här att du har tv, så får du hem att brev i brevlådan om ett par dagar."
"Tack så jävla mycket då."
"Ha en trevlig kväll!"
*tv-n skrålar* "You are a *piiiiip* looser!!!" (Gordon Ramsey i Hells Kitchen läxar upp en av sina kockar...)

Ridå.

1 kommentar:

  1. ALDRIG öppna dörren med tv-ljudet på! God dammit!

    SvaraRadera