lördag 7 augusti 2010

Jaaaaa!

Vi ska gå på grönan! Alla syskon ville och kunde, så nu blir det en heldag på grönan i september. Wooohoooo! Det ska bli skojsigt, vi är ett bra team vi fyra... så nu ska det åkas!

Idag har vi mest fnulat hemma jag och Blessin, jag har rensat och städat i nåra lådor och sen i bokhyllan... så nu är det fint. Dammtorkat och torkat golv. Doftar mumma hemma i holken :)

Imorgon är sista lediga dagen innan skolan. Tror att vi bara ska kolla tv och mysa då, jag och Blessin. Kolla en film... eller kanske läsa nåt. Det är ju lite skit samma vad vi gör, bara vi gosar och myser lite. Hon gillar att jag tvättat överkastet... och det är ju bra. Hon hoppar upp och ligger och duttar med nosen på det: "Mmmmm... doftar gott matte!"

Nu har jag precis duschat och skurat i badrummet. Fast tvärt om. Skurat och sen duschat. Skönt att sitta och se att det är så fint hemma. *glad*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar