torsdag 12 augusti 2010

Ok då :)

Jag klipper in min presentation här nedan, säg gärna vad ni tycker:

Efter en tid med hur mycket som helst i mitt liv som slukat tiden så har jag tänkt att jag skulle göra ett litet försök att hitta någon att kramas med i höst.

Den här rutan är ju svår, men jag gör ett försök! Glad, positiv och rätt enkel är jag nog, har inga dolda tokigheter... Men sjuk humor, det har jag! Älskar att skratta till en knäpp film eller att prata strunt med nån på en promenad med hunden.

Jag:
* Mjuk
* Romantisk
* Händig
* Snäll
* Kan vara hård om det behövs
* Stark
* Positiv

Du:
* Stark
* Trygg
* Sprallig
* Rolig
* Romantisk...
* Stå med fötterna på jorden
* Snäll

Det mesta i livet går att göra nåt trevligt eller roligt av, det beror bara på lite hur man vinklar det. Så klart består livet även av saker som aldrig är roliga, men man måste igenom det med!

Jobbade i 15 år i ett yrke som innebar mycket kontakt med människor, vilket jag tyckte var roligt och givande. Tyvärr kände jag väl att det inte riktigt räckte, jag ville prova nåt annat. Så nu studerar jag till ett helt nytt yrke! Det är jätteskoj, givetvis utmanande och tufft att starta om men det ska nog gå bra.

1 kommentar:

  1. Det var lite försiktigt tycker jag, det beror väl på att jag är van att läsa dina tokigheter här på bloggen :)

    Jag antar att man har kryssat i en massa annat.
    Kram

    SvaraRadera