söndag 23 november 2008

Vilken dag...

... men mycket har blivit gjort! Nu trött... Sitter med en hund på vardera sida och myser... tv:n är på men jag tittar inte. Skönt att bara koppla av ett tag...

Vi har fixat med en massa saker ute, vädret till trots. Och sen har Micke varit och hjälpt till med staketet, skitbra! Det kommer nog arta sig iallafall, vi fixelidongrejjar så hundar och ungar ska hålla sig på tomten. Sen har Cathrine ett litet hus på tomten som ar anpassat för hundar. Vi har byggt och fixat så det funkar att ha hundar där. Och nu är allt klart! Eller inte allt... det saknas en sektion i en av hundgårdarna, sen ska vi byta luckorna från huset och ut i hundgårdarna. Förhoppningsvis kommer det i början på veckan. Annars får jag fixa det när Cathrine är i USA nästa helg.

Det löser sig!

Vi fick hjälp av Johan oxå, vilket var bra. Ett par extra händer är aldrig fel när det är så mycket att göra! Han har varit till stor hjälp och så klart var det trevligt att se honom och Zingo igen. Min lilla (inte så liten dock!!!) Zingo... hon är så fin! Stor och stark! Och fin!

Det stormar ute... husvagnen vickar lite då och då... upp på ett hjul och *bonk* ner igen... Hoppas vi inte välter! Riktigt så illa är det väl inte att den vickar så mycket... bara liiiiiite? Nehe... inte det heller då! Vi svajar lite rå??? Typ gungar lite i vinden?? Jooo, det gör vi... jag och hundarna... vi svajar!

Nu ska jag svaja ut i stormen! Hej rå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar