lördag 15 november 2008

Det är Maries fel alltihopa!

Nu sitter jag en snabbis vid datorn... var bara tvungen att skriva lite. OCH DET ÄR MARIES FEL!

Det har varit full rulle hos Cathrine idag... Åkte runt hela stan och shoppat bygg-grejjer med Cathrine, röjt och fixat i hundgården... mätt och donat... Sen kom Göran och Marie och fikade lite. Sen åkte vi hem till dem via Ica Maxi i Nacka.... jag hoppade in i duschen och sen dog jag i en stol.. det kändes som om jag skulle svimma... Men jag åt lite och kände mig lite piggare... Marie hade gjort en sån god paj... med sallad till och allt!

Sen skulle vi se på Stjärnor på is... satte mig i soffan och trodde jag skulle bli kvar där... Helt matt... Marie bjöd även på cookies som hon bakat... Kollade tv och åt cookies... nu spricker jag snart tror jag! Känner mig alldeles full! Alltså i magen... inte nån annanstans...

Svettas... fryser... mår illa... måste sova! Har nog bara tryckt i mig liiiite mer än vad min mage ville idag...

Imorgon ska jag till Cathrine igen och fortsätta fixa, vi får se hur staketet blir oxå! Det monteras staket hos C, Bra!

Kram så länge... nu ska jag sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar