lördag 15 november 2008

Det är ju krig!

Somnade som en liten gris vid strax efter elva igår... skönt! Men på natten har det varit fullt liv här!

Först var det fest hos grannen.... men den somnade jag ifrån, störde mig inte så mycket... Men sen kom bombflygplanen....*vrrroooooom*...... *vroooooom* sen tystnad ett tag......... sen *vrrrroooooommmm*...... *VRRROOOOOOMMMM*....!

*ratatatatatatatata*......... *vrrroooooooom*....... *ratatatatatatatatatatatata*

Flera gånger tyckte jag att jag borde söka skydd, jag vaknade inte så mycket tyvärr att när jag väl tänkt att jag skulle ta hundarna och springa... så sov jag igen!

Nu på morgonen inser jag ju att det blåst i eken inatt.... lövverket har låtit och vattnet från det har smattrat ner i taket på husvagnen... Men inatt var jag färdig att ge upp! Eken har fört krig mot stackars mig inatt!

Nu har jag ätit frukost och ska ut med hundarna. Sen bär det av till Cathrine... ska försöka få en massa gjort idag. Sen bjuder Göran och Marie på middag och jag ska fråga om jag får tvätta hos dom... Kanske duscha oxå... Imorgon om allt går väl, ska jag flytta husvagnen. men jag kanske skriver igen sen idag...! Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar