söndag 2 november 2008

Jag blev stel av skräck!

Ligger här och ska sova... Har precis slumrat in... Så är det nån som går runt vagnen! Ligger stel och lyssnar, Blessin morrar... Precis vid vagnen! Jag har flyttat vagnen till en ny plats på campingen, det var så blött där jag stod... Och här där jag står finns det träd runt omkring, löven har ju fallit ner nu och det prasslar som galet där ute! Jag tänker att om det är nåt fuffens på gång måste jag kolla... Drar ner rullgardinen... Ha! Tagen på bar gärning Mr... Rådjur?! Det står en bock där ute! Han mumsar ekollon och vill vara i fred... Hur kan jag veta att han vill vara i fred? För att han tittar surt på mig och slutar tugga... "Vad glor du på mänska... Aldrig sett en bock förr?" Jo då... Mr Rådjur... Men nu var det ett tag sen... *ler* Nattis nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar