fredag 21 november 2008

Så blev det...

Full rulle... Det är mycket som ska klaffa och bli gjort i helgen. Håller tummarna för att det funkar. Jag är trött... och har massor av tankar i huvudet. Ska försöka sova nu och hoppas att jag somnar.

Ibland kan jag känna att det spelar verkligen ingen roll hur man gör... det blir fel hur som helst. Mmm... så är det och det finns en del saker som man bara måste ta tag i oavsett hur jobbigt det är. Jag vet inte hur man gör för att klara av att styra skeppen i hamn? Vilken sida av farleden är den rätta? Givetvis beror det på åt vilket håll man seglar... Och vem ska väja om man är på kollisionskurs...? Det finns regler för hur man tar sig fram... men ibland läser man olika och kollisionen är ett faktum.

Jag är brydd... jag har kolliderat... Nu samlar jag ihop varkgodset och undrar om det går att laga? Skeppet kommer vara skadat... men kanske går det att laga igen, iallafall så det flyter?

Kramar i natten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar