fredag 7 november 2008

Alltså! Kom igen... hur ont kan det göra!

Satt på muggen... och hade ju som bekant min egen spegelbild framför mig... Tyckte att det såg lixom lite ostädat ut i ansiktet... Ögonbrynen!

Jag är inte riktigt av den typen att jag håller på så mycket med det där med att plocka ögonbrynen... Men lite lagom måste man ju... AJ! Aj aj aj! Shit vad ont det gör!

Hade nu inte gjort det på ett bra tag... så nu fick jag dona ett tag. AAAAJJ! Vem har hittat på det??? VARFÖR måste man plocka där...! Det gör f-n så ont! Dom sitter ju som attans dom små jäklarna... Man får rycka till... och sen gnugga skinnet... och nu bränner det som om man satt Vicks på ögonbrynen! Ni vet det där mammorna satte under snoken när man var liten... brände som jag vet inte vad! eller så fick man det på bröstet... VARMT! Så känns det i skinnet över ögonen...! Aje... :o(

Idag har jag åkt med Göran hela dagen... Det var trevligt och jag fick träffa en del viktiga kunder. Bra! Sen åkte vi in på kontoret... låsavdelningen hade möte... ALLA låssmederna hejjade och kollade ut mig! Vinkade lite och undrade om jag nånsin kommer komma ihåg alla namn... Hmmmm.... Vi på larmavdelningen ska ha möte nästa fredag, ännu mer namn! Jag får hitta på nåt system för hur jag ska komma ihåg...

Och jag kom på igår... Jag är servicechef jag! Japps... jag är ju ensam på service... så jag är ju min egen chef.... Men hallå! Chef lixom! Jag sa det till Niklas (som är min närmaste chef) igår, på min första dag...: Du! Jag kom på en sak, jag är ju servicechef! Ledar-position ger ju en möjlighet till löneförhandling!

Han bara skrattade! Förstår inte varför...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar