måndag 3 november 2008

Tung gung

Det blev 17-passet idag, nu instruktör igen... Helena. Jag vill vara som Helena... hon var perfekt. Iallafall hade hon en sån kropp jag vill ha. Jag ska skaffa mig en sån tänkte jag. Kurvig på det rätta ställena, fina axlar och armar... snygg rumpa... Helena är min idol.

Iallafall ;o)

Passet hade lite nyare musik och jag tänkte på hur det verkligen passade in! Alla rörelser var väl planerade och synkade... Jympa när det är som bäst! Under en låt på första konditionsdelen, log jag stort och blev så glad... Tänk er en stoooor sal, massa människor (tror det får plats 50 på passet...), bra musik... en enkel rörelse... ALLA gjorde åt samma håll... ALLA höjde händerna mot taket samtidigt... Alla var synkade... TOKLÄCKERT! Och det var då jag insåg att den här typen av träning är ju bara såååå kul!

Sen kom jag av mig... jag tappade koncentrationen när jag blev så lyrisk så jag tappade bort mig och förstörde allt... Men det gjorde inget! Låten var slut och styrkeövningarna tog vid... *ler*

Dagen kalorier är väl avvägda, bra jobbat CB!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar