onsdag 5 november 2008

Imorgon börjar allvaret

Mmm... det är ju så. Imorgon börjar jag jobba. Det är blandade känslor. Det ska bli kul, givande och framför allt får man en mer vanlig vardag. Men det är ju oxå lite så där... vad ska jag säga.... vemodigt. Det blir tidiga mornar och långa veckor... som för alla som jobbar! *ler*

Igår var det vilodag... jag var ute på två långa prommisar med hundarna (ja... givetvis fler än två... men då korta...), tog det piano och bara va. Det var en bra dag...

Idag var vi sent ur sängen... ooops... lite lång valvaka inatt...! Sen ut på långis. Kom in lagom till lunch nästan. Sen har vi inte gjort mycket. Det är bara en sån dag. Vi ska strax ut.... på en joggingtur... Japp! Du hörde rätt... ska ta tag i joggingskorna och ta en tur... Tänkte först åka till friskis... men jag tar en jogging istället. Så får det bli.

Maten ligger på en bra nivå... ska fixa så jag har matlåda imorgon. Både till på dagen och kvällen. Mest för att vara säker på att jag äter bra på kvällen. Japp! Det var det, hörs sen!

Mys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar