lördag 1 november 2008

Gnistrande morgon!

Igår var jag väldigt trött och hade ont i huvudet... sov lite av och till på soffan... Sen gav jag upp efter Idol-utrösningen... Gick och la mig!

Idag väckte hårbollarna mig... tidigt för att vara lördag. Men jag tror dom tyckte att det var dags att gå upp, solen var uppe men inte helt och det är en helt underbar morgon! Gräset är frostigt... is på vattenpölarna... Klar-blå himmel! Dom fick vad dom förtjänade då... en långis! Så glada vofsar nu! Eller glada förresten, dom sover som små grisar... Men det är nog ett bra tecken. Nöjda!

Så nu har jag ätit frukost, hade tänkt ett medel-pass kl 9... men det får bli bas-passet kl 9.30 istället. Det blev lite för tajt med tiden, men nu ska väskan packas och jag ska klä om.

Efter det tänkte jag mig en trip till Ikea. Ska köpa en bäddmadrass till min säng. Kanske lite ljus oxå nu när det börjar bli sånt väder... MYS! Kanske att jag tar mig en trip till KappAhl oxå...

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar