tisdag 11 november 2008

Livet i husvagn!

Bokade tvättstugan idag!

Det vart inte helt torrt dock... Då får man hänga i husvagnen... Lite rörigt... Men det funkar! Imorgon är det torrt!

Glömde ju igår att jag skulle rapportera ju! Det var ner 0,7 på vågen igår... Bra Kattis! Och idag var det ytterligare 0,8... så totalt 1,5 sen förra måndagen. BRA! Jag väger mig alltid måndag och tisddag... för av nån anledning är måndagens vikt ofta inte så kul... eller det går ju åt rätt håll, men det brukar vara snålt... och väger man sig då på tisdagen så blir det oftast roligare!

Träningen går så där, skulle ha joggat idag... men det spöregnade när vi kom hem. Så jag varken ville dra med hundarna ut eller vara ute själv... Så det sket sig! Skulle ha tvättat igår... men då var det upptaget... så då tog jag det idag!

Har funderat mer på det här med snopp-frågan... tycker det är rätt otäckt att jag får hela företagets snopp-celler på händerna... Otäckt!!

5 kommentarer:

  1. Har du tvättat? :)
    Kram Mamsen

    SvaraRadera
  2. Skrev tydligen kommentar innan din text kom, ibland är jag snabb!

    SvaraRadera
  3. MEN Kattis - visst har du väl lite snopp på händerna ibland - med lite mindre motvilja ;)

    SvaraRadera
  4. Men Pia, ett helt företags snoppar? Låter lite otäckt ...

    SvaraRadera
  5. hehe, där har vi en bra sak med att jobba ensam ;)

    Vad mysig den verkar, din husvagn (de lilla man såg på bilden)!

    1,5 kg! Starkt jobbat vännen!

    Kraam

    SvaraRadera