torsdag 20 november 2008

Det vänder! Bara lite ont idag!

Idag åt jag lite filmjölk till frukost... det gick väl inte så bra... ont fick jag men det la sig lite inom ett par timmar. Sen vart det smörgåskex utan pålägg... och lite avslagen pepsi... funkade lite bättre. Till middag nu har jag ätit ris och kyckling... Mja... ont gör det men det känns som om magen ändå är lite gladare.

Så jag tror det vänder! Det är bra!

Idag åkte jag till Jula och köpte pannlampa... måste ju se lite när man är ute med hundarna! Hittade även regntäcken till hundarna och reflexväst till mig! Bra! Köpte även reflexvästar till hundarna... men dom var dåliga! Jag vill ha andra... som finns på Clas Olsson! Men det får jag ta när jag blir piggare... var alldeles kallsvettig när jag kom hem... ville bara sova... Det märks att jag varit dålig i veckan, den där lilla gnistan finns ju inte. Men jag hoppas att det vänder nu när jag kan äta!

Så nu ser jag ut som ett ufo när jag ska gå ut! Och hundarna är mina sateliter! Reflexväst, pannlampa, hundar med västar, halsband med reflex och flexi... så dom pluppar ju runt som sateliter! Kanske skulle göra ljudeffekter när vi är ute...? *blip* *plong* *blop* *pipp*

Fast.... sateliter låter kanske inte *pipp*?? Äsch... strunt samma! Skulle väl bli inlåst på hispan om jag gick runt och pippade.... *fniss* Men blippa kanske??? *mooooaaaaahahahahaha*

Nu skruvat ihop en lampa som har sensor för rörelse och ljus... så nu kan vi se lite på garageuppfarten! Jag är duktig jag! Fast.... nu är jag trött... ska sova nu... *gäsp*

Nattis allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar