måndag 10 november 2008

Hur pojkar kissar...

Visst är det märkligt...? Jag har idag förundrats över hur det går till när pojkar kissar!

Imorse när jag kom till jobbet var jag först... Sen kom en kille, han rände rakt in på muggen. Kom ut därifrån rätt snabbt så jag antar att han gjorde bara nr 1. Efter honom kom en kille till... Han gick oxå direkt in på muggen... Kom ut fort. Sen blev jag lite nödig, så jag gick in och pinkade... Skulle tvätta händerna... Handfatet var torrt? Två före mig och ingen tvättade händerna? Hmm... Ja ja.

Nu sitter jag i bilen utanför en leverantör... Har precis lånat deras kisseria... Det var tre, TRE, före mig in på muggen vad jag hann uppfatta... Och inte en droppe vatten i handfatet? Skumt! Då tänkte jag så här: Håller dom inte i snoppen när dom kissar? Om inte, hur styr dom då?? Kanske sitter dom? Och kan liksom hänga ner snoppen utan att behöva styra? Och om dom håller... Då har dom ju snopp på handen... Och tar i handtaget efter för att komma ut... När då jag har tvättat mina händer... FÅR JU JAG SNOPP PÅ MINA JU! Hur gör dom?

2 kommentarer:

  1. Ha ha, ja du får väl fråga dom :)
    Kram
    Mamsen

    SvaraRadera
  2. Det finns 2 alternativ:

    Antingen så kletar alla ut snopp på dörrhandtaget (och allt annat de rör vid) och har därigenom alla andra kollegors snoppars snopp-atomer på sin snopp.

    Eller:

    Så tvättar de händerna i toalettstolen. Lika illa.

    Lösning för dig:

    Ta ALDRIG i ett dörrhandtag med dina icke-snippiga händer efter att du tvättat dem, använd armbåge eller en bit papper :D

    SvaraRadera