onsdag 19 november 2008

Det är skit kan man säga!

Det har varit tyst på bloggen ett par dagar... det blir ingen rapport om vikten heller... Jag är sjuk! :o(

Det var natten mellan lördag och söndag... jag fick gå upp och tömma systemet... tråkigt! men det kändes ändå inte som om jag var toksjuk... så jag skyllde på Maries goda mumsiga mat och cookies... Men det var ju inte hennes fel ju!

Sen på måndagen så åkte jag till kontoret och gjorde att tappert försök... dom skickade hem mig...

Nu är det onsdag och jag har inte ätit nånting direkt sen i måndags... provat lite nyponsoppa och lite ris... inte ihop dock... utan var för sig! Men det har kommit ut som ett brev på posten... *suck* Nu börjar orken tryta och jag vet inte hur jag ska kunna vända det. Idag fastar jag...

Pratade med min bästaste chef idag... ville förklara att jag tycker att detta är väldigt jobbigt... han är så bra, min chef! Han förstod ju så klart att det var jobbigt... men han sa att han ville att jag skulle klara av att äta innan jag kommer in igen... så att det finns nån energi i kroppen. Känns underbart att ha en chef som han! Han är bäst!

Nu har jag ont i magen... skitont.... hoppas att det ger sig snart...

Mys på er! Det är verkligen SKIT-kul med magsjuka...

2 kommentarer:

  1. *kramar om och hoppas det blir bättre snart*

    SvaraRadera
  2. Hoppas det känns bättre idag. Ta det lugnt med maten och köp lite goda bakterier :)
    Kram
    Mamsen

    SvaraRadera