söndag 22 maj 2011

Vad som helst...

Bild från inspelningen av "Knight and day"

Jag skulle göra precis vad som helst för att få sitta där bakom TC och hålla honom runt midjan... Ända sen jag såg honom i Top Gun har jag sagt att jag gillar mörka män. Det är inte så många som tycker att han är snygg... och det är helt ok för mig. Då får jag ha honom för mig själv.

I Top Gun finns en scen som jag kan se... om och om och om igen. Jag kan se honom där vid volleybollnätet... bar överkropp och bara SÅ snygg. En vhs jag har med den filmen är alldeles flimmrig och skrapig just i denna scen. Undrar varför :)

Ung och så... tight!
Jag vet mycket väl att privat så är han extrem åt alla möjliga håll. Konstig tro och extremt kontrollbehov. Men sannolikheten att jag skulle behöva hantera hans privata ego är ju så mikroskopisk... så jag skiter i det. Han spelar ofta roller som gör honom så fruktansvärt attraktiv! Och hans leende, just det där leendet som han förmodligen förfört flickor med i alla tider, det leendet skulle jag nästan döda för att få se i verkligheten.

Hur galen han än är och hur sjuk han än är privat, så är detta min största skådespelar-idol. Han är tydligen kort oxå, vilket är ett problem om han och jag skulle gifta oss... För jag vill vara lite kortare än min man. Men även det känns en smula långt bort. Så skit i det.

Har du inte sett Knight and day och gillar TC, så se den. Den är sjukt rolig och bra, tycker jag :)

Jag ska byta t-shirt nu... dregglet blir så kallt mot bröstet när tyget blir vått...

2 kommentarer:

  1. Håller med dig i det här fallet, men Persbrandt får du ha för dig själv :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, han ja... han är en klar favorit han med. Men TC är snäppet bättre. Eller vad ska man säga... han är klart bättre :)

    SvaraRadera