tisdag 17 maj 2011

En intervju inbokad!

Jag fick ett liiitet napp på mitt bete! Jag har fått kontakt med ett företag som vill träffa mig! Jag är tveksam till att det ger nånting, men vad sjutton. Bara att få komma dit och prata lite är ju skitabra. Inga stora förväntningar har jag men samtidigt måste man ju börja nånstans lixom.

Och jag börjar på fredag. Men en intervju. Det kan ju lixom bara bli ett nej som är sämre än ett ja! Ett kanske kan vara lika bra det! Eller kanske inte... men skit samma. Jag får komma på en intervju och jag har min portfolio klar och jag kommer charma brallorna av honom. Eller nej, det ska jag ju inte! Brallorna får han behålla på  för sjutton... Men han kan gott bli lite svettig och generad av min charm. Neje! Inte det heller kanske! Men alltså ni fattar... Brallor på men av lixom.

Iallafall, jag är glad som sjutton för att jag har en intervju bokad! YAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar