torsdag 26 maj 2011

Duktig som sjutton!

Tandis: Check!
Powerwalk 10 km: Check!
Dammsugit: Check!
Dammat: Check!
Tvättat: Check!
Tagit fram kyckling för upptining: Check!

Idag har varit en bra dag! Fått massor gjort och ändå haft det ganska soft. Jag kom ut efter lunch på min PW... det var kanske inte det bästa för Blessin, det var lite för varmt för henne. Men vi gick lite mer i hennes takt. Så tempot blev lite lägre. Hon fick stanna där hon vill och snosa, vilket hon inte får hela tiden när vi går fort. Eller får... men hon gör inte det. Duktig på att knalla på!

Sen kom Jenny hem som en virvelvind och var tvungen att äta lite pronto för hon skulle iväg igen. När vi ätit så tänkte jag att va fan... det är bara att dammsuga. Så det gjorde jag. Trevligare att komma hem på söndag och det är lite fint hemma. Sen mitt i dammandet kom Jenny hem igen och hjälpte till med det sista.

Känns mycket bra att ha fixelidongrejat så mycket idag. Man blir glad av det! Imorgon bitti blir det milen igen. Tredje morgonen på raken... sen är det vila i helgen och på'n igen bara efter helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar