tisdag 24 maj 2011

Du lär mig så lär jag dig

Sen jag fick Blessin har jag kämpat med att hon ska sluta äta bajs. Jag vet, det är så urbota äckligt och hon var en riktig bajsätare när hon kom. Jag fick så småningom ganska bra pli på det där... visst, hon gjorde då och då... men inte så frekvent.

När jag flyttade till Borlänge så fick hon se att Celma och Dora ärvt hennes urtrevliga egenskap... ÄTA BAJS. Och i Jennys fall så fintar dom ju ut henne ganska friskt. Dom har lärt sig att om den ena tar bajs och Jenny skäller på den hunde... då snor den andra lite bajs under tiden eftersom matte inte har koll. Och det där är satt i system, dom har en väl utarbetad strategi.

Blessin... hon är ju inte kanske den skarpaste kniven i lådan (ELLER så är hon det, beror på hur man ser det), hon har ju insett att: Jaha, man FÅR äta bajs? Dom gör ju det, så då kan jag!
Hon har blivit hopplös... bajs bajs bajs bajs. Man får hålla stenkoll på henne, men hon roffar åt sig om hon kan.

Till min förtjusning, vet ni vad jag upptäckte idag??? Celma och Dora äter daggmask! Torkade stackars maskar som har dött på asfalten... dom äter tjejerna!!! Hahahaha! Vem har lärt dem det??? Joooo... BLESSIN!

Blessin gillar torkad daggmask och hon har lärt dem att äta det. Moahahahaha... nu känns det som vi är kvitt, jag och Jenny. Daggmask-Bajs. Bajs-Daggmask. Nu är det jämt.

2 kommentarer:

  1. Hahahahaaaa... Luke har og arvet den fine vanen der, men heldigvis eter han det nesten bare om vinteren når den er fryst og krispig ;)

    SvaraRadera