fredag 20 maj 2011

Känsla: Bra!

Idag har det varit en riktigt bra dag hittills!

Ja ni vet ju att jag gick långt i morse, gjorde tonfiskröra och allt sånt. Sen var jag på möte oxå! Det var väldigt givande, trevligt, spännande, pirrigt och nervöst. MEN det kändes som om det gick bra! Jag tyckte mycket om han som jag fick träffa, det verkar vara en person med bra värderingar och väldigt trevlig.
Jag fick hälsa runt lite på folk som satt och jobbade och alla var öppna och trevliga :)

Vi hade en bra kommunikation och det kändes jättebra! Vi skulle höras av så får vi se sen :)

Det var så skönt att våga gå på ett möte och sitta där och prata, bara det var väldigt nyttigt! Det är ju så, att hade det varit en intervju med ett säkerhetsföretag så hade det varit annorlunda. Jag är inte van att sitta på möten och prata utifrån det här nya. Så det var underbart att det gick så enkelt och lätt att hitta kommunikationen!

Jag är supernöjd med dagen och vi får se om dom hör av sig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar