onsdag 4 maj 2011

Pille pill

Så var cellprovet gjort. Konversation med barnmorskan:

Hon: Hej, allt bra?
Jag: Ja tack, det tycker jag.
Hon: Vad bra. Använder du något preventivmedel?
Jag: Nej.
Hon: Ok, när hade du mens senast?
Jag: Jaaaa.... Det var väl typ xxxx. (tycker inte att ni behöver ha den informationen, hihi!)
Hon: Bra. Ok då får du klä av dig och skutta upp i stolen.
Jag: Japp.
Hon: Jaha ja, det här har du gjort förut.
Jag: Jo, det har jag ju.
Hon: Ja, en erfaren kvinna i sina bästa år.
Jag: Jaha, jo så kan man ju säga. *fniss*
Hon: Nu blir det lite kallt...
Jag: Mmm.
Hon: Och nu sticker det till... Pille pille pill.
Jag: *kväver mitt fnissande*
Hon: Bra. Då har jag grejat klart här nere.
Jag: Tack.

Hahahahahaha! Säger man ''pille pille pill'' när man joksar runt i någons privata regioner? Jag höll på att fnissa ihjäl mig! Och det var mycket riktigt ingen tång utan en liten borste. Men jag hann inte med att fota den... Hon var ju så klämmig lixom.

Ja jisses... Mycket ska man vara med om! Och sen vaddå!! Mogen kvinna i sina bästa år... Jojo..
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar