söndag 8 maj 2011

Bortkommen nyckel

När jag kom hem från Nyköping sist, när skolan slutade, så hade jag en lös nyckel i nån ficka. Jag kastade min tvätt i en hög på golvet och den föll ur nån byxa.

Men jag ingen aning om vart den går! Jag minns inte att jag ska ha en dylik nyckel... Men jag vågar inte slänga den heller.

Tänk om nån snygg hunk smygit ner nyckeln i min ficka... Och så dök jag inte upp lixom! Fast det förstås... jag har ingen aning om VART jag skulle ha dykt upp i så fall. Den infon uteblev.

Iallafall så vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den. Den lille nyckeln.
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Leta i alla fickor! Den snygge hunken har kanske stoppat ner en lapp med sin adress också.

    Kul att du tycker att uteplatsen blev fin.

    Kram Agneta

    SvaraRadera