lördag 14 maj 2011

Segt

Det går seeegt som sirap på jobbfronten. Till veckan blir det en massa ringa av och så ska det fan ge sig. Om nån som läser här känner någon som kanske känner någon som behöver mig, en allt-i-allo-grafisk-designer-originalare-informatör-nånting... Tipsa om mig! Jag är villig att flytta nästan vart som helst bara jag kan få börja jobba med det här nya roliga som jag lärt mig! Det är verkligen inte så noga med vart det är eller vad det är (nästan) men jag behöver börja jobba. Jag kommer snart bli tokig!

Visst är det "skönt" att kunna kolla tv sent och ha lite sovmorgon... men nej, jag föredrar att jobba och ha ett normalt veckoschema. Så ni där ute, kolla runt och tipsa om mig, JAG ÄR SKITBRA! Och en glad skit oxå så klart. Jag kan mer än bara blaja i min blogg...! Jag kan dansa oxå. Hellre än bra, men ändå. Sjunger ganska dåligt men sviker aldrig en 80-tals dänga om det bjuds på en.

Kort och gott, jag är perfekt för de flesta företag som behöver någon som mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar