fredag 20 maj 2011

The party is my head!

Fredag fredag fredag!

Idag är det en bra dag! Det känner jag på mig. Jag startade dagen med en spray av allergisprayen i vardera näsborre, sen låg jag och begrundade dagen. Kände på en gång att det blir en bra dag! Sweet.

Klädde på mig efter en stund och drog på Runkeepern i telefonen. Powerwalkade 10,05 km. Hem och äta lite frukost. Det blev nåra tinade jordgubbar och yoghurt. Sen gjorde jag lite tonfiskröra och nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta och gå upp och duscha. Tror det blir så.

Sen ska jag kolla igenom portfolion. Den är ju klar, men jag vill kolla lite så jag har koll på i vilken ordning allt ligger. Sen på eftermiddagen ska jag på möte. Jag menar, kan dagen bli mer än perfekt? Solen skiner och himlen är blå. Kom igen fredag, nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar