tisdag 3 maj 2011

Cellprov

Konversation som utspelades hemma vid köksbordet idag:

Jag: Måste ställa klockan imorrn, jag ska till sjukhuset och ta cellprov imorgon.
Jenny: Ok, vilken tid?
Jag: Kl 8.15
Jenny: Oj vad tidigt.
Jag: Ja... och man få ju inte ha mens när man går dit.
Jenny: Nej precis.
Jag: Men det är ju lungt just nu.
Jenny: Vad bra då *fniss*
Jag: Sen får man inte ha sex dygnet innan heller.
Jenny: Haha, varför då?
Jag: Så man inte har en massa främmande celler i mutten.
Jenny: Hahahahaha! Nehe... nej kanske det...
Jag: Jag måste kolla på lappen om det är så.
Jenny: SOM att det skulle vara nåt problem! *asg*
Jag: Hahaha... nej det förstås! Men ändå!
Jenny: Vad skulle det vara för problem ändå, dom tar ju en tång och knipsar av en bit av livmodertappen. Så det spelar väl ingen roll om man haft sex då.
Jag: Nej... men vad snopet om svaret kommer tillbaka och det står: Du har prostatacancer.
Jenny: *kiknar av skratt*
Jag: Men vaddå! Tänk OM! Och vaddå en tång? Som en jäkla salladstång då eller??
Jenny: TYP!
Jag: Det minns inte jag...
Jenny: När jag gjorde det fick dom kalla in förstärkning.
Jag: VA??? *asg*
Jenny: Ja... det var väl torrlagt i dockan så att säga... *asg*
Jag: Jag tror jag döööör! Vaddå???
Jenny: Ja, va fan... det var ju ett tag sen... så tappen hade väl krupit i idé eller nåt!
Jag: Hahahahahahaha! Shit vad sjukt...! *skrattar så tårarna sprutar*

Ridå.

1 kommentar: