torsdag 26 maj 2011

Stackars mig!

Tandläkaren är dum! Buuuäääähäaääaaäa... Eller nej, det var hon inte. Hon bedövade halva ansiktet så jag känner ingenting! Men jag tycker inte om tandläkarn... inte alls faktiskt. Eller jo, den här tandisen är ok. Hon är duktig. Bedövar friskt och sen har hon en föreläsning om vad hon gör... "Nu sticker jag dig lite. Så där, nu tar vi kragen och sätter på. Så. Gör det ont? Bra, då kommer jag borra lite nu. Nu byter jag borr, den här är lite grövre så det kanske vibrerar lite mer. Bra. Då ska vi fylla lite här då. Gör det ont? Bra, då fyller jag i tre lager, vi härdar emellan så det blir starkt. Så där. Nu ska vi släta till lite. Så. Bit ihop nu på det här pappret. Bra. Vi får släta till lite mer. Bit ihop. Bra. Nu ser det bra ut. Så där. Nu ska jag bara putsa ytan. Gapa större om du kan. Bra. Så där. Bra. Bit ihop. Känns det bra? Så där. Då kan du skölja."

Det är lite lugnande ändå att hon pratar, hon inväntar inga svar från mig eller så, men det är lite bra att hon pratar tycker jag :)

Nu är jag helt sne i ansiktet, bedövningen håller säkert i en timme till eller så. Men ett av hålen är nu lagade. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar