måndag 23 maj 2011

Smakar salt

Jag är fasen duktig jag! Idag gick jag min powerwalk innan frukost, 10,52 km. I rask takt. Idag persade jag min hastighet oxå. Lyckades hålla 6 km i timmen i snitt på prommisen. Och det med mamma i luren. Så det var bra tycker jag!

Dessutom, så har jag gått 93,8 km förra veckan. Måndag-söndag. Det är faktiskt bra tycker jag! Och när jag själv vet om att jag har hållit bra tempo på promenaderna så känns det väldigt bra. Nu sitter jag i soffan och funderar på att gå upp och duscha, för det smakar salt när jag slickar mig runt munnen. Tror det kan vara en bra grej med en dusch då... Eller vad tror ni?

Blir en lite längre prommis framåt eftermiddagen oxå, men jag kan ju inte knalla runt och smaka salt hela dagen. Så det är bara att göra´t.

Hur som helst... jag är nöjd med veckan som var. Nu är det ny vecka. Få se hur långt jag kommer då! För det är ju en tävling... att från vecka till vecka ta sina egna rekord... och gå fortare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar