lördag 7 maj 2011

Dagens inköp

Vi var på stan idag... Kollade lite. Hittade massa fint! (som ni kanske kan se i tidigare inlägg...)

Dessutom hade jag med mina joggingskor som jag köpte i december. Jag skulle nämligen se om jag kunde lämna tillbaka dem. Jag har använt dem ett tag men senaste veckan, alltså efter jag har gått in dem, så har jag fått skitont under hälen på ett ställe. Kollade i skorna och det hade gått sönder i fodret precis där. Inte ol när man knappt använt dem!

Stadium var mycket tillmötesgående och jag fick givetvis nya :-) Dom nya var lite billigare och då kunde jag unna mig ett par söta blå sneakers!
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. Du fick lite med dig hem i alla fall!

    Dom var söta, dom blå :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst var dom! Men jag såg till att skvätta fet sås på dem... HUR JÄVLA DUM KAN MAN VA???? Så nu har jag försökt få bort det... dumma dumma fruntimmer!

    SvaraRadera