onsdag 20 oktober 2010

Tröööögt!

Jag håller ju på med projekt nu... Det går trögt som sjutton. Jag hittar inte riktigt motiavation och jag bara längtar till det praktiska kan dra igång... Nu är det EN MASSA pappersgöra... Så tråkigt att beta sig igenom. Men man måste igenom det. Det är bara så.

Men det är tur att det finns andra saker som går bättre :)

Som det ser ut just nu så lutar det åt att jag har min praktik på ett eller annat sätt i Borlänge. Jag har sagt upp lägenheten och går allt som det ska med det så är jag ute den 1:a december och slipper decembers hyra. Det känns som om det kommer lösa sig! SKÖNT!

I övrigt så verkar det bli en ganska ok höst! Dagarna bara går och man börjar se ett slut på utbildningen nu iallafall. Det har varit tunga månader sen jag började... och det är ett par tunga kvar, men det känns ändå som om det kommer ta slut snart och det är bra! Sen vill jag ha ett jobb. Det kommer bli så skönt att slippa vända på varenda peng. Det hoppas jag kommer lösa sig till våren.

Iallafall, så känns det lättare och lättare med en massa saker... och när allt är klart jag har en klar planering för den närmaste tiden, kommer det kännas ännu bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar