fredag 8 oktober 2010

Nyklippta klor och tvättstuga

Gav mig på hundarnas klor nyss, det gick bra med Blessin. Men Zingo skulle ICKE få nåra klor klippta. Så det tog en bra stund innan jag övertygat henne om att det skulle hon visst. Nu är dom klippta iallafall. Funderar på att ge mig ut i skogen med dem en sväng som avbrott i pluggandet. Tror att dom tycker det är mysigt. Sen hoppas jag ju på att hitta lite svamp oxå så klart!

Men just för tillfället har jag inga byxor. Jooo... rena jeans och sånt. Men inga mjukisar. Och skogen behöver mjukisar. Dom hänger på tork i torkrummet. Nytvättade och fina. Så jag ska nog låta dem hänga en stund till. Hämta upp allt om en stund och sen ge mig ut i skogen. Funderar på en annan skog denna gång, vet inte vart bara. Jag vill ju gå nånstans där jag vet att det inte finns nån stor väg i närheten. Så det stora hunden kan röra sig lite. Men vi får se vart det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar