måndag 25 oktober 2010

Idag = ok dag!

Fick ett samtal från min hyresvärd idag, han frågade om det fortfarande var så att jag kunde låta nån ta lägenheten från 1:a december. Han hade hittat en hyresgäst :-) Absolut! Då slipper jag ju hyran i december, det är najs! KANSKE om jag har tur så kan han ta över mitt tv-abbonemang oxå... Vore ju kanon i så fall!

Ni ska se att allt benas ut och blir bra till slut :-) blir ju kanon det här! Så nu är praktikplatsen klar och ev blir det så att jag blir av med lägenheten oxå, najs. Så nu är det bara att packa kvar... Men det går nog ganska fort tror jag. Det är ju inte så mycket som ska packas. Det får ju inte plats så mycket i minn lilla lya! Men jag måste få tag på fler kartonger. Kan vara så att det inte finns så det räcker...

Jaja! Det ordnar sig! Visst då? ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar